Senin, 10 Agustus 2015

Promo Alfamart

Promo Alfamart - PT Sumber Alfaria Trijaya Berhad (SAT), pengelola minimarket Alfamart Alfamidi menyiarkan laporan penggunaan derma pelanggan secara berkala dan telus sebagai tanggung jawab etika kepada awam. SAT mengambil inisiatif menjalankan aksi kemanusiaan dengan melibatkan penyertaan pelanggan selain program CSR yang dijalankan menggunakan dana syarikat.

Corporate Affairs Director Alfamart, Solihin berkata, dengan Promo Alfamart penyertaan yang lebih meluas, akan lebih banyak masyarakat prasejahtera yang menerima manfaatnya. "Penyertaan masyarakat dalam aksi kemanusiaan yang dijalankan Alfamart dapat disalurkan melalui Derma-Ku Belanja dengan menderma sebahagian wang kembaliannya, masyarakat juga boleh mengambil bahagian secara langsung melalui Derma-Ku Bebas tanpa perlu berbelanja terlebih dahulu," katanya dalam siaran akhbar, Ahad (26/7) .

Pada awal 2015, syarikat meneruskan Promo Alfamart kerja samanya dengan Yayasan Kasih Anak Kanser Indonesia (YKAKI) untuk membina 3 Rumah Singgah bagi anak penghidap kanser di Indonesia, hasil sumbangan pelanggan tempoh 1-31 Januari 2015 Rp 2.396.592.401, -

Rumah Singgah berguna untuk membantu anak-anak kurang mampu yang sedang menjalani proses rawatan kanser. Promo Alfamart Rumah Singgah ini didirikan berhampiran dengan Rumah Sakit yang mempunyai kemudahan perubatan dan doktor pakar kanser pada anak.

Promo selengkapnya : http://mixtapemaestro.blogspot.com/2015/08/promo-alfamart-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar